DŮLEŽITÉ INFORMACE A REKLAMAČNÍ ŘÁD
Děkujeme, že jste si vybrali služby společnosti Oživeno. Váš nábytek budeme renovovat profesionálně a s citem. Záleží nám na tom, abyste byli naprosto spokojeni. Poskytujeme služby estetické a tedy velmi osobní a ovlivněné individuálním cítěním a vkusem zákazníka.
PROSÍME VÁS PROTO O NÁSLEDUJÍCÍ:
- Dobře si rozmyslete, jak má podle Vás nábytek ve výsledku vypadat. V úvahu vezměte jeho tvar, materiál, účel i místo, kam bude po renovaci patřit.
- Pečlivě si prohlédněte naše vzorníky a ve výběru barev, materiálů a stylu se neukvapujte.
- Co je zapsáno v objednávce, je závazné a dá se změnit pouze před započetím prací a pouze písemně, na základě opravené, vámi podepsané objednávky.
- Reklamovat nelze barvu, vzhled či materiál, který jste si vybrali a v objednávce podepsali. Zde byste reklamovali svoji volbu, nikoliv naši práci.
- Reklamovat můžete jen vady, které jsou na věci při převzetí. Pokud je vada opravdu zjevná, nesmíte věc přijmout beze slov, ale musíte uplatnit výhrady k provedené službě okamžitě.
- Pokud nějakou závadu při předání objevíte, můžeme se dohodnout buď na slevě, nebo vadu bezplatně opravíme. Na opravu máme potom 30 dní, s tím, že si můžete být jistí, že se pokusíme celou tuto lhůtu nevyužít a nábytek vám dodat v co nejbližším možném termínu.
- Ve chvíli, kdy podepíšete, že jste věc převzali a s provedením jste spokojeni, nelze následně uplatňovat reklamaci, ledaže šlo o skrytou vadu naší práce nebo námi dodaného materiálu, kterou nebylo možno při převzetí zjistit ani při vynaložení náležitého úsilí.
JAK REKLAMOVAT
Váš nábytek si po přečalounění/renovaci pečlivě prohlédněte. Pokud najdete nějaké vady, svou nespokojenost vyjádřete okamžitě.
Máte právo požadovat, abychom sepsali písemný reklamační protokol s uvedením data reklamace, podrobného popisu vady a dohodnutého způsobu jejího řešení. Jedno vyhotovení protokolu Vám předáme, druhé si ponecháme.
Reklamaci, kterou neuplatňujete ihned při převzetí, můžete uplatnit zpětně pouze s původním zakázkovým listem, proto si jej pečlivě uschovejte.
CO LZE REKLAMOVAT
Čalounění: varhánky, nerovnosti, prostřih, díru v materiálu, špatně nastřelené sponky, nerovnosti v zatlučení nýtů, odchlipující se/nerovně lepené lemovky, chybějící netkaná textilie na spodku židle či křesla, párající se švy, nerovnosti ve švech, rozdílné vzdálenosti mezi knoflíky apod.
Renovace: škrábance v nově nanesené barvě, bublinky na povrchu, špína zaschlá v laku, nerovnoměrně nanesená barva, kapky barvy na hladkém povrchu, šuplíky/dvířka nelze hladce a snadno otevírat, praskliny v úchytkách, rozbité sklo apod.
U pružinových křesel nelze reklamovat vrzání, kterému bohužel nelze zabránit ani při dodržení technologických a pracovních postupů. Vrzání může způsobit i rozmontování a následné sešroubování dřevěné konstrukce u lehčích retro křesílek.
POVRCHY STOLŮ A NÁBYTKU
Používáme kvalitní materiály, nicméně ani nový stůl nevydrží horké hrnky bez podložky či dlouhodobé působení vody. Stoly by měly být ve stále teplotě, nikoliv ve vlhku apod. Pokud se na ně něco vylije, mělo by to být otřeno okamžitě a doporučujeme také používání podložek, které chrání proti působení tepla. Voskovaný nábytek lze otírat lehce navlhčenou utěrkou, není však voděodolný.
LEPENÍ ŽIDLÍ
Lepení a konstrukční zpevňování židlí prodlouží jejich životnost, zlepší pohodlnost a zajistí bezpečnost, nicméně 100% platí, že lepená židle je lepená židle. Není možné se na ní houpat a snižuje se její původní nosnost. Reklamaci na znovu rozviklanou židli můžete uplatnit maximálně do 6 měsíců od převzetí. Opravu znovu rozviklané židle provádíme pouze jednou, podruhé už reklamaci uplatnit nelze, protože je jasné, že židle je konstrukčně zničená, nebo špatně používaná.
KALKULACE CENY
Předběžnou kalkulaci vám zašleme na základě fotografie emailem. Cenu renovace přesně určíme na místě podle skutečného stavu a vašich požadavků. Pokud by se v průběhu renovace objevila skrytá vada (červotoč, hniloba dřeva, prasklina apod.), která by navýšila cenu opravy, budeme vás telefonicky kontaktovat.
DODACÍ LHŮTA
Vzhledem k tomu, že poptávka dlouhodobě převyšuje naše možnosti a renovace je náročný proces, nejsme schopni dokončovat zakázky na přesné datum. Dalším faktorem je v tuto chvíli pandemie, kdy nevíme předem, kdy bude kdo z nás v karanténě nebo nemocný. Zakázky, pokud jde vše podle plánu, dokončujeme do měsíce, maximálně dvou měsíců od převzetí, početnější zakázky dohodou. Pokud se ovšem objeví skrytá vada, nemoc zaměstnanců, či jiné okolnosti mimo naši kontrolu, dokončení se může prodloužit.